Alla inlägg den 26 januari 2007

Av Familjen Zäta - 26 januari 2007 17:43

Det är inte alltid lika kul att vara hund. Idag var en trist dag för mig!!A var jätte jätte trött efter festen på jobbet igår o M var också jätte trött eftersom han var tvungen att hämta henne mitt i natten.Det betydde att min morgonpromenad blev gatupromenad i mycket lugn för att inte säga sovfart o när vi kom hem så lyckades A t o m somna om en stund...hahaSen skulle jag "jobba hemma" o hon hade superdupermycket att göra så det fanns typ inte en extra minut över för mig att göra ngt kul på hela fm. Tack o lov fick jag i alla fall min rättmätiga skogspromenad på lunchen o det var härligt. Ytterligare en underbart solig vinterdag fast nu börjar det bli varmare o snön är blöt.Väl hemma igen var det bara jobbe jobbe igen o inte ens tid för lunch för henne, blev sån där prasselkaka framför datorn....tur man inte är människa.På em kom i alla fall lillmatte J o hennes kompis Manda hem o tog ut mig på promenad o lite lek på tomten. Tur man har de kalaspinglorna ; )Sen har jag vilat igen så A hann bli klar med det mest akuta på jobbet. Nu äntligen för oss alla är det nog dags för fredag kväll. Hoppas det betyder något kul o spralligt för mig, åtminstone en långpromenad eller nåt annat kul. Hej så länge hälsar Nisse.

Ovido - Quiz & Flashcards