Alla inlägg den 16 februari 2007

Av Familjen Zäta - 16 februari 2007 21:34

Snart är det min födelsedag....jättespännande...verkar som de packar jättemycket häromkring...måste betyda att jag ska få massor med presenter eller??Fast en sak har jag ju redan fått i förväg, hundmasssssssage...o det var ingen dålig present.Vet Ni vad jag hittade här i veckan då?haha jag hittade en liten mus, fast trista A tyckte inte jag skulle fånga den för hon visste inte vad hon skulle göra med den i så fall.Så den fick väl springa sin väg då, men men jag kan ta den en annan dag.Fast det var kul att jaga efter den, hon sprang nere under snön så jag fick leka lite snöplog o det var coolt. A visste knappt om hon skulle skratta eller tycka det var lite äckligt för det såg kul ut hur som helst.Ikväll var E snäll o gick värsta långpromenaden med mig, vi gick o gick o gick, det var härligt.Sen har vi kollat på TV ända tills jag tyckte det blev för varmt o sitta o kela, fast då hade det ju gått nästan 2 timmar förståss ;)Ha de bra, jag älskar Er alla, men det visste Ni väl redan.Kram från Nisse 5 år (fast bara en liten liten pyttestund till).

Ovido - Quiz & Flashcards