Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Familjen Zäta - 8 mars 2007 16:10

Men hallå därute, är Ni också sjuka?I min familj är det hela tiden någon som snorar o hostar o ojar sig. Ska det vara så här bara för det är vår o snön börjar smälta o alla underbara lukter kommer fram?Inte gör det mig något att magen alltid är smutsig o blöt o grusig, verkar mest som det är några andra som bryr sig om det..haha..Jag gillar när det blir bara fläckar i skogen o mossa, pinnar, stenar o ALLA rådjurs-, har- o hundlukter träder fram...LJUVLIGT!!!Dessutom börjar det bli blött i skogen så idag kunde jag bada i alla fall upp till knäna, tur A inte har så bra röst så hon slapp gapa på mig att jag inte fick. Själv såg hon inte allför badsugen ut..där hon går o snyter sig mellan mina övningar.Tur hon orkar gå ut med mig i alla fall!!Förra veckan var det J som var sjuk o nu är det A så jag får nästan aldrig åka med M till jobbet nu för tiden, verkar som jag fått fast anställning som sjuksyster här.Jaja, man har ju sällskap i alla fall även om de inte är precis jätteroliga hela tiden.Nej men nu måste jag se till få A att förstå att klockan verkligen är matdags, man ska ju inte behöva svälta ihjäl bara för att hon är lite förkyld.Hejvovhej så länge.Er tillgivne friskus Nisse

Ovido - Quiz & Flashcards