Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Familjen Zäta - 10 mars 2007 14:12

Idag sken solen hela förmiddagen, underbart. Lite fruset på marken men inte så att inte leran kommer fram försåss, vet Ni hur härligt smutsig man kan bli under magen ifall man är en stor o ljuvlig golden retriever kille??Rättså, men mig gör det som sagt var inget..hihi..M o jag gick en långsväng på fm i solen o han hade hela ryggsäcken full med dummiesar...o det är sånt som hundar gillar!!Vi tränade o hade jätteroligt o jag blev supersmutsig.Senare på em har A o jag varit ute o gått. Vi gick till Sanda o kollade in de som åkte isjakt, det såg helt livsfarligt ut, tyckte i alla fall både A o jag. Vi var glada att vi lugnt kunde promenera vidare på vägen o slapp ut på sjön o riskera livet.När vi kom tillbaka hem, fanns ingen återvändo enligt A utan det fick bli vattenslangen under min mage, synd bara att jag som belöning fick jaga efter bollen sen o lyckades smutsa ner mig en gång till ... så kan det gå när inte haspen är på...Nu ska jag vila mig en stund så jag orkar äta när det blir dags, såg just att M kom hem med en ny jättesäck med mat, det är också sånt som hundar gillar, speciellt jag.Hej så länge hälsar Nisseman

Ovido - Quiz & Flashcards