Alla inlägg den 9 september 2008

Av Familjen Zäta - 9 september 2008 21:18

Nisse heter han!!!


Nu har jag ju faktiskt fler män i mitt liv förståss varav det var väldans mkt längre sen jag träffade en av dem (M alltså) o så har jag ju Eddan också den lilla godingen.

Men förstå att det bara är 2 år sen Nisse var med Minna o Leo o hälsade på oss första gången, känns som det minst var 10 år sen!!!!!

Kommer aldrig glömma den kvällen o inte heller veckan som följde innan vi skulle hämta hem honom o naturligtvis inte heller de 2 åren som gått sedan dess med alla utmaningar vi gått igenom och de otaliga alldeles underbara kel- o mysstunder vi haft. Tror jag fått lite hårdare skinn på händerna av allt kliande : )


Det kommer aldrig någonsin vara någon hund som kan ersätta den killen, han är den mest fantastiska person man kan tänka sig.


Sen har alla sina styrkor o svagheter o är så fina så fina på sitt sätt.

Men Nisseman han är något alldeles alldeles speciellt!!!


I LOVE YOU DARLING and want to have many many more years together with you!!!!!

A.


PS! Stort TACK till bästa bästa farmor o farfar som varit hundvakter här i 2 dagar, Ni är fantastiska!!

Ovido - Quiz & Flashcards