Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Familjen Zäta - 26 mars 2009 23:03

men jag känner mig jättenöjd med att jag kom på det nya sättet att sätta bandaget på, det var ju miljoner gånger bättre o smartare, sitter fortfarande perfa : )


Idag var jag i Sthlm o jobbade så vovvisarna fick följa med M till kontoret vilket de, ja eller i alla fall Nisse blev VÄLDIGT glad för, han ser sååå lessen ut varje morgon när M går utan honom o han måste stanna kvar eftersom jag jobbar hemifrån....

 Sen var det naturligtvis extra trivsamt för honom där eftersom alla på kontoret undrade vad han hade gjort i benet, syns ju rätt väl med bandaget... så det blev nog extra gulligt o keligt för honom där kan jag tro.


Han verkar fortfarande piggna på sig o ser gladare o spralligare ut för varje dag, sen får han ju inte testa så mycket förståss, mkt stilla sakta promenader även om de blivit något längre än bara till tomtgränsen nu. 


Masserade honom själv ikväll o han var attans varm runt nacken o även såklart i låret på det onda benet, längre ner rörde jag såklart inte o det tyder naturligtvis på att han går o spänner sig rejält men det är kanske inte så konstigt förståss. Sen hände något skumt när vi satt o tittade lite på TV, då kröp Nisse upp i soffan o kurade in sig, brukar han ALDRIG göra ifall man inte lockar honom!!! Han väljer ju alltid kalla plattorna framför öppna spisen eller i alla fall mitt på golvet så hårt o kallt som möjligt....så lite orolig blev jag såklart men sen efter en stund ville han ju ut i minusgraderna o lägga sig istället så då var han helt plötsligt sitt VANLIGA JAG!!!!


I morgon kväll är det dags för hundinstruktörsutbildningen för mig, alltså jag är inte precis i fas men men jag får nog resta på en hel del av projekthundarna o projektkurserna...får se vad jag mäktar med att klara innan mitten av maj då vi har examenshelg. Ska i alla fall bli kul att träffa alla trevliga hundvänner i helgen.


Kram på Er alla våra vänner därute i cyberspace...

PS! Egentligen har jag massa söta bilder som ska in här också så fort jag hinner men alltså de är ju kvar i kameran fortfarande...hinner inte riktigt med allt jag vill just nu...får ta dem senare.

Ovido - Quiz & Flashcards