Alla inlägg den 6 november 2007

Av Familjen Zäta - 6 november 2007 22:21

Nu har det varit vanlig vardag i flera dagar för den här familjen även om det fortfarande känns lite nytt. Ännu ingen bra rutin på mornarna, hundarna är nästan galna för att de måste vänta på frukosten en HEL kvart, de håller nästan på att riva köket på den tiden även om halva tiden går åt till att gå ut o kissa. Eddie har ändå varit jätteduktig på dagarna o sovit när jag jobbat o gått ut o kissat när det passat mina möten. På lunchen brukar vi gå en runda både Nisse, Eddie o jag o idag blev det t o m lite spännande för vi var tvungna att passera en halvgalen jack russel som absolut inte ville gå framför oss. Det funkade över förväntan, lilleplutten fick gå innanför Nisse o jag beordrade Nisse att bara gå på framåt utan att bry sig om hunden. Eddie gjorde något försök att intressera sig lite men faktiskt inte så mkt eftersom Nisse travade på, så följde han efter (på insidan). Bra jobbat killar!!


I morgon blir det lite spännande för då ska Eddie med M till jobbet för första gången, undrar hur det går. Själv drar jag till Helsinki i ottan utifall vädret inte sätter stopp för det.


Ha de bra, vi hörs senare i veckan.

A.

Ovido - Quiz & Flashcards