Alla inlägg den 9 november 2007

Av Familjen Zäta - 9 november 2007 23:00

Fredag var ingen bra dag FAST det inte precis var den 13:e. A blev skadad på Nisses massage!!! Råkade trampa utanför garageinfarten hos massören när jag skulle kliva in i bilen efter massagen. Det var jättemörkt o jag hade förträngt att bilen stod så nära kanten så jag råkade trampa utanför slipersen o ramla handlöst någon halvmeter ner. Gjorde himla ont i ena fingertoppen o lite i foten, men bestämde mig för att åka hem. Hade absolut ingen känsel alls i fingertoppen men sakta o säkert kom känseln sen tillbaka när jag väl kom hem. Dock började det då göra mer o mer ont i foten istället..hmmm...guuud va klantig jag är!! Linkade runt hela kvällen o tyckte liiite synd om mig själv.


Tillbaka till massagen så verkade ju Nisse i alla fall jättebra, inga direkt superstela ställen, såklart lite sämre på vänster bakben som vanligt men inget direkt bekymmer även om han nu inte varit där på hela 2 veckor. Skönt att någon mår bra i alla fall.


Eddie puppisen han var lite kul på kvällen för han låg med nosen mot Ms jätteleriga kängor vilket resulterade i en nos full av fasttorkad lera lite senare, han såg för gullig ut den lilla rackaren. Kolla in nosen på ena bilden o på den andra bilden försöker han få fram PET flaskan under soffan, o det är en lite klurig lek för en sån liten kille:


Hare hälsar

A den klanten.

Ovido - Quiz & Flashcards