Alla inlägg den 24 september 2006

Av Familjen Zäta - 24 september 2006 21:14

Idag hade vi sovmorgon ända fram till kl 7 men sen gick M o jag en liten skogsrunda o så frukost förståss. Sen fick jag följa med i bilen o det är sånt som hundar ÄLSKAR. Vi åkte med Js fotbollslag till Strängnäs o kollade på en jättespännande match. Den slutade oavgjort o tjejerna kämpade riktigt bra. Jag fick först gå en liten promenad där omkring o sen fick jag ligga mellan M & A o bli kliad hela matchen, snacka om mysig match!!!PS! Säg inget till nån men jag fick smaka en liten muffinsbit när de fikade...det var gottens...På hemvägen skulle J o hennes kompis få mat på restaurang så vi åkte till Tuna P o de åt där allihop o det var perfekt även för mig för de kunde sitta ute på altanen o äta o då kunde jag ligga bredvid dem i gräset o vila i skuggan. På eftermiddan så vilade jag mest o lekte lite i trädgården med tjejerna o så pratade A med Minna o de kom överens om att jag skulle få lite mer matranson, det tycker jag var en SUPERBRA idé. Det är ju så himlans massa man rör på sig nu för tiden o man vill ju inte bli för mager fattar Ni ju, så nu får jag lite mer mat varje gång...SMASK..Ikväll skulle vi prova något nytt igen (mm det är sånt som händer ofta i det här huset..prova nytt o prova nytt)..o det här var faktiskt en konstig grej först men sen jätteroligt...A tog med mig ut o det blev ingen vanlig promenad utan vi skulle jogga!!!!! Hmm..först trodde jag nog att vi hade bråttom eller nåt men efter en stund började jag förstå att det bara var ett annat sätt att ta sig fram på. Jag blev så koncentrerad att jag inte ens kom mig för att varken nosa eller kissa efter vägen så A tyckte vi fick ta en rastningspaus efter en stund när vi kom fram till skogen. Men efter det ville vi båda börja jogga igen..det var faktiskt kul hela vägen fast vi börjar lugnt o joggade bara ca 15 min idag. Jag var pigg o joggade framför henne hela vägen hem, men sen när vi kom hem var vi jätte jätte törstiga båda två så då smakade det gott med vatten. Vi kanske tar samma runda igen en annan dag lite senare när jag har vilat några dagar. Nu är det snart dags för nattrunda o sen ska vi sova för i morgon blir det jobbet för mig igen, jag jobbar ju fm då o då som Ni vet. Natti natti hälsar Nisse

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards