Alla inlägg den 27 september 2006

Av Familjen Zäta - 27 september 2006 21:50

Idag blev det tidig väckning eftersom A skulle iväg o då fick jag mat direkt vilket jag tycker är toppen!!! Sen gick M ut med mig i skogen lite senare o han hade med dummien o vi tränade lite, det tycker jag är roligt. J var hemma idag också eftersom hon inte kände sig helt bra så jag hade mys-sällskap hela dan o vi har tittat MYCKET på TV o kelat. När E kom hem från skolan så var hon o jag ute på långpromenad o det gick finemang, jag gillar henne o hon gillar mig för nu tycker hon det är mycket roligare att gå promenad än det var förut innan jag kom hit. Sen blev J o jag själva igen för E skulle på dansen. När M kom hem o vi skulle ut på tomten så sprang jag min vanliga runda ner till bilen o runt den (ja så gör jag alltid när jag går ut) fast nu var granntanten ute o packade ur sin bil så jag sprang dit o hälsade..o hon gillade hundar så jag blev klappad o M som inte var beredd kom sig inte ens för att ropa på mig när jag lämnade tomten så nu får jag inte springa min vanliga sväng runt bilen längre..nu ska vi träna bort det..typiskt!!! Men sen när A kom hem så gick vi alla tre (M, A o jag) ut i skogen o vi hade jätteroligt, jag var supersprallig o det tycker de alltid är så kul o då blir jag ännu galnare. De kom på en sak som jag tror att de inte trodde jag skulle klara..men tji fick de..haha..de la min boll i ett träd o sa apport...men jag är ju så smart så jag hoppade upp o buttade på grenen som bollen låg på o då ramlade den ner o jag kunde springa tillbaka med den...då var de nog liiite imponerade av mig. Fast sen...blev de inte lika glada...men det är ju inte så lätt att vara hund vet ni...det luktade ju så mumsigt o jag blev så sugen...fast A blev rätt arg på mig o tyckte inte att det var så bra att jag för det första inte kom när hon ropade o för det andra att jag åt..ja ni vet..S K I T...o ja okej då det var väl inte så bra men det verkade ju så smaskigt... Gjort är gjort o jag fick väl ta en liten utskällning o jag förstår inte men det var ingen som ville ha pussar av mig på en lång stund sen... undrar varför egentligen???? Det var i alla fall jättemörkt på slutet av vår skogspromenad så det var typ nattorientering utan pannlampa..kanske dags att ta lampa snart..tur man har grejor om man letar långt inne i skåpen. Nu har jag just varit ute på en sista nattsväng o det är dags att sova..alla i det här huset är lite slitna efter tidiga mornar hela veckan...Fästingar: 0Allergi: Inga symtom o nu äter E medicin bara varannan dagLjud: En utskällning i mörkret på Es cykel som stod vid garaget när vi hämtade tidningen o även en utskällning när vi senare gick på promenad o den stod kvar...hmm..hade glömt...Natti natti hälsar Nisse alla där ute i natten

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards