Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Familjen Zäta - 16 augusti 2007 20:51

Ja så var det torsdag och i vårt nya träningsschema, ja eller Nisses schema menar jag såklart stod det joggingrunda. Så nu har vi för första gången på superlänge försökt oss på att jogga lite o så får vi se i morgon när det är dags för massage hos Nancy vad hans rygg o muskler tyckte om det.


Vi tog det såklart lungt o fint enligt instruktion från rehab o startade med att promenera 8 min, sen joggade vi ca 10 min, gick 2 min, joggade 10 min och avslutade med att promenera 8 min. Sen blev det stretching efteråt o nu snart är det dags för kvällens massage så får vi se hur det verkar. Sen i morgon lunch ska vi till Nancy o Nisse ska få riktig massage o då kommer vi antagligen märka om det här gick bra eller dåligt.


Annars idag har Nisse verkat pigg o hurtig, han går snyggt o fint med bakbenen på promenaderna o han gick väldigt "struttigt" när det kom 2 rådjur o hoppade upp på vägen framför oss, då släpades det minsann inte i några baktassar det kan jag lova : )


Ha de bra.

A.

Ovido - Quiz & Flashcards