Alla inlägg den 28 juni 2007

Av Familjen Zäta - 28 juni 2007 21:23

Äntligen blir det dags för Nisse att komma igång med rehab-träningen efter diskbråcks-operationen, kennelhostan och lunginflammationen. Idag var sista penicillindagen så nu verkar han faktiskt riktigt frisk. Skööönt!!

Ringde Strömsholm idag för att boka in lite kommande besök, börjar på ons nästa vecka med Simträning kl 10.45 och sedan veterinärbesök kl 14.30 och på em blir det ev också ny röntgen för att se att allt ser OK ut i ryggen. Ja så det var den dagen nästa vecka då jag hade tid att beta av jobb för jag skulle jobba hemma - fast så blir det inte. Blir Strömsholm nästan hela dagen istället, bara att gilla läget. Får jobba en annan dag istället.


Sen är det nya besök bokade fredagen den 13e, ja de beklagade sig lite när jag bokade in tiderna men vi får hoppas det inte betyder otur ; )

Då blir det simning kl 8 på morgonen o sen ska vi ta sköldkörtelprov kl 9 och sen ev blir det omtagning av provet 6 timmar senare så det blir ytterligare en dag på Strömsholm men då har jag semester så det spelar ingen roll, då har vi all tid i världen på oss.


Blir i alla fall härligt att komma igång med träningen för nu är Nisse mycket piggare o verkar riktigt längta efter att få göra något mer än skritt-promenader. Vi har i alla fall kommit upp till 10-15 min per promenad nu så alltid något, vi är på G.


I morgon blir det Kista för mig, ska då också hämta J som har avslutning på Techno/Sport Camp lägret där hon varit hela veckan, är nog en lite trött J som kommer hem gissar jag. På söndag är det sedan tänkt att tjejerna ska åka till Kumla för att vara barnflickor nästa vecka. Mitt eget schema för nästa vecka blir som följer; mån-tis i Oslo, ons på Strömsholm (o då passar M på att åka till Oslo...haha), tor i Kista o fre semesterdag i Hjo (slöjdmässa). Sen var det tänkt att jag skulle ha semester men vi får väl se, kanske blir lite jobb i alla fall i början av den veckan, finns en del som vore skönt att få klart.


Nu blir det nog snart sovdags så man är pigg o hurtig i morron bitti. Ha de bra o sköt om Er.

Kram A

Ovido - Quiz & Flashcards